În 2013 se ridică mașini și în Sectorul 3 | o brătilă pe .ro
o brătilă pe .ro

În 2013 se ridică mașini și în Sectorul 3

Există oameni (se știu ei!) cărora le place să mă alinte spunându-mi „fata cu reclamațiile”, iar pe mine acest lucru nu mă deranjează deloc. Nu că l-aș vedea ca pe un pas înainte de la „fata cu gunoaiele” (care mă bucura în aceeași măsură), dar e o etichetare pe care mi-o asum pentru simplul motiv că mă identific cu ea, chit că nu știu dacă sunt chiar „fata” sau pur și simplu „o fată” cu reclamații. Și nu, nu o bag niciodată pe aia cu „eu sunt cetățean european!”, că nu mai știu cine zicea, pe bună dreptate, că cel mai probabil mi-ar râde în față și ar zice că-i iau la mișto, dar mi se pare de bun simț, în momentul în care mă deranjează ceva și am dreptul să reclam acel ceva, să o fac. Pentru că, nu-i așa, sunt mii de oameni care se lovesc zilnic de una sau de alta, dar cei mai mulți dintre ei nu fac nimic în privința aceasta pentru că: le e lene, le e jenă, li se pare că e timp pierdut. Ei bine, mie nu-mi e nici lene, nici jenă când vine vorba de lucruri care mă afectează personal și chiar timpul mi-a arătat că, în cele mai multe cazuri, nu a fost pierdut. Iar o reclamație poate rezolva de multe ori nu numai problema ta – efectul -, ci și problema de bază – cauza -, așa că poți să zici că faci un bine întregii comunități.

Ultima reclamație pe care am făcut-o a fost la Poliția Locală a Sectorului 3. Am sunat, că m-am lămurit de ceva vreme deja că pe mail nu poți să rezolvi mai nimic. Ori nu ți se răspunde, ori ți se răspunde „după ani și ani” și, eventual, cum a pățit Aiurea azi, ești întrebat dacă problema mai e de actualitate. Ilar pe de-o parte, dar frustrant pe de altă parte. În orice caz, eu sunasem să reclam o Dacie abandonată pe trotuar, pe Câmpia Libertății, stradă pe care m-am mutat acum un an și ceva, făcând astfel trecerea de la Sectorul 2 la Sectorul 3. Subliniez acest lucru, pentru că, la momentul respectiv, în Sectorul 2 se ridicau zilnic zeci de mașini numai de pe strada pe care stăteam eu, în timp ce în Sectorul 3 se știa (atenție, SE ȘTIA, nu se zvonea), că nu se ridică mașini. Fusese inclusiv un mic scandal cu o dubă care bloca circulația în cartierul Vitan, cu, evident, o reclamație și cu un răspuns cât se poate de sincer și de dezamăgitor în același timp:

Păi noi nu mai avem platformă de ridicări de mai bine de un an, nu avem cu ce s-o ridicăm.

Cam asta am pățit și eu când am reclamat mașina abandonată care ocupa inutil spațiu pe trotuar și lângă care, atunci când ploua, se făcea un mare lac, nevoit fiind astfel să ocolești pe carosabil (pe cârcotași: în imaginea de mai jos e lacul după câteva zile de când a plouat, deci a nu se lua ca punct de reper :P). Mi s-au cerut datele personale și informații cu privire la mașină (unde este situată exact, ce model este, ce număr de înmatriculare are) și mi s-a comunicat, la fel de sincer, că momentan nu se ridică mașini în Sectorul 3, dar că o să încerce totuși să rezolve problema, cu mențiunea că în primul rând trebuie somat proprietarul și că abia după ce trec X săptămâni (parcă era vorba de o lună) de la contactarea acestuia, vor putea face ei ceva.

Asta se întâmpla prin noiembrie și problema a fost rezolvată în sfârșit rezolvată, săptămâna trecută. Odată cu Dacia, a mai dispărut și un Ford abandonat, care, tot așa, ocupa spațiu pe trotuar și nu avea nici măcar număr de înmatriculare. Mergeam spre serviciu când l-am ochit pe domnul polițist fix lângă mașina reclamată, așa că am profitat de ocazie și l-am întrebat dacă au de gând să facă ceva în privința ei, în condițiile în care eu făcusem o reclamație acum mai bine de două luni. Mi-a spus că fix pentru asta se afla acolo, s-a prezentat – Toma Nicolae, de la Poliția Locală a Sectorului 3, la dispoziția dumneavoastră -, mi-a spus că tocmai ce s-a înființat departamentul de ridicări de mașini și mi-a recomandat să apelez cu încredere la numărul de telefon 021 9543, disponibil la orice oră, pentru orice fel de problemă legată de mașini care blochează circulația, accesul la parcările de pe trotuar sau deranjează în vreun sau altul șoferii sau pietonii. Și mi-a răspuns cu ocazia aceasta și la o întrebare mai veche – unde naiba să sun când un idiot blochează accesul pe trotuar și eu trebuie să ies cu mașina de acolo. Am evitat să sun la 112, pentru că știam că linia pe care o țin eu ocupată pentru o problemă de genul acesta, oricât de urgentă mi s-ar părea situația, poate fi vitală pentru altcineva.

Și dovada:

În concluzie, dragi vecini de sector (și nu numai), două lucruri să rețineți. Hai trei!

1. Nu e nici un efort ieșit din comun, nici ceva rușinos, nici o pierdere de timp, să faceți o reclamație atunci când simțiți că este cazul.

2. Notați numărul de telefon 021 9543, în caz că vă veți confrunta cu vreo situație ce va presupune solicitarea ridicării unei mașini

3. Aveți grijă cum și pe unde parcați, căci în 2013 se ridică mașini și în Sectorul 3 :)

sursă ”Featured Image”

About author View all posts Author website

Oana

Îndrăgostită de natură, fan DIY, pasionată de tot ce înseamnă educație, implicare și dezvoltare socială. Cred în bunătate, în zâmbet și în toleranță.
Încerc să fiu schimbarea pe care vreau să o văd în lume.

1 CommentLeave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *