8 Hours Overtime București 2018. 8 ore peste program pentru o cauză bună! | o brătilă pe .ro
o brătilă pe .ro

8 Hours Overtime București 2018. 8 ore peste program pentru o cauză bună!

Pe 9 martie, în București, între 7 seara și 3 dimineața, profesioniști în comunicare vor lucra timp de opt ore, în regim de voluntariat, pentru a găsi soluții la probleme identificate de ONG-uri care au nevoie de sprijin și consiliere profesională. Sunt profesioniști în PR, advertising, graphic design, copywriting, fundarising sau Social Media, oameni care, între noi fie vorba, oricum stau de obicei peste program, astfel încât orele donate sunt cu atât mai prețioase. Îndrăznesc totuși să mă întreb dacă vor reuși să ajungă toți de la ora 19:00! ^_^

Înscrierea profesioniștilor are loc în intervalul 1 – 13 februarie, completând formularul disponibil aici.

***

Proiectul 8 hours overtime for a good cause a apărut prima dată în Olanda și s-a extins la nivel internațional, evenimente de acest gen având acum loc simultan în Amsterdam, Berlin, Rio de Janeiro, New York și Cairo. Conceptul a fost adus în România în anul 2014, sub numele 8 ore peste program pentru o cauză bună, s-a desfășurat în mai multe orașe din țară, iar evenimentul de pe 9 martie reprezintă a cincea ediție organizată în Capitală de Fundația Comunitară București.

Până acum, proiectul a adunat 500 de voluntari profesioniști în comunicare, 4000 de ore de lucru și 57 de proiecte dezvoltate pentru ONG-uri precum Teach for Romania, Special Olympics Romania, Fundația PACT, Școala de Valori sau Revista DOR. S-a lucrat la campanii de comunicare și de strângere de fonduri, la machete pentru materiale de promovare, la spoturi video, la website-uri sau la dezvoltare de brand. Anul acesta, sunt înscrise 14 ONG-uri și grupuri de inițiativă, printre care Fundația Motivation România, CARUSEL, La Firul Ierbii și Grupul de Inițiativă Civică Cișmigiu. 

Pe 9 martie, fiecare proiect va avea la bază o echipă formată din 3-5 voluntari cu expertiză, un project manager și un reprezentant al organizației beneficiare. Pentru a fi eficienți, echipele lucrează pe baza documentației pregătite din timp de organizație și structurate cu ajutorul unui mentor, expert în domeniul proiectului. Voluntarii cu expertiză vor folosi cele 8 ore pentru a soluționa tema înscrisă.

O idee fabuloasă care aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți și care ne aduce aminte că donațiile nu trebuie să fie mereu în bani și că fiecare dintre noi deține resurse valoroase care pot fi oferite acolo unde este cea mai mare nevoie de ele. De data aceasta este vorba de expertiză.

Formularul pentru profesioniști, vă reamintesc, este aici și trebuie completat până pe 13 februarie.

Liber la înscrieri! :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *