Nu știu ceilalți cum sunt, dar eu cu răbdarea nu stau foarte bine. Așa că după ce am tot șters mail-uri cu oferte de „modelare corporală” sau de „remodelare corporală” (că nu știu nici până acum care e diferența între acești termeni atât de la modă în ultima vreme), în așteptarea unui „altceva” care să mă facă să vreau să economisesc (pentru că asta fac aceste site-uri, nicidecum nu ne induc nevoi noi și nu ne fac să dăm banii pe tâmpenii, ci ne ajută să economisim! – hai, frate, mă lași?), am luat decizia de a economisi timp și de a mă dezabona de la newsletterele pe care le trimiteam direct în Trash.
O nouă frustrare s-a născut însă: dacă ratez vreo super ofertă la X, unde X reprezintă o nevoie actuală, deja existentă, pe care nu numai că nu m-ar deranja să o rezolv mai ieftin, dar chiar aș fi încântată de acest lucru? De exemplu, o mega reducere la benzină! Sau la adeziv pentru puzzle-uri! Sau la abonamentul RATB! Sau la naiba mai știe ce nevoie are fiecare. Dar să nu mai văd în mail shaorma la juma de preț, remodelare corporală sau silicon în buze și gene false…
Ce e trist este că ideea acestor site-uri ar fi chiar bună dacă, în loc să facă oamenii să cheltuiască mai mult, chiar ar veni în întâmpinarea unor nevoi reale și ar ajuta oamenii să economisească. Dar să ne trezim puțin la realitate, vorbim de afaceri nu de proiecte sociale.
Și totuși, tot de dragul afacerii, dragi site-uri de reduceri colective, nu vreți voi să implementați un sistem de abonare pe categorii, daca nu chiar pe cuvinte cheie? Vă spun sigur că ați recâștiga cel puțin un client.
Maaare dreptate. Nici eu nu le-as mai sterge daca s-ar rezuma la teatru, film, bere, bilete la concerte, articole sportive.
oana, multumim pentru sugestie ;) sigur o facem.
grozav! mulțumesc și eu că sunteți pe fază :)
Buna Oana. O idee foarte buna! Vom avea optiunea foarte curand.
Grozav! :) Astept si un voucher cadou, asa, de multumire! :)))) Glumesc, desigur! :) Bafta multa!
outlook…reguli si filtre…easy.
absolut. deschidere sa existe! :)
Abonarea pe categorii presupune reducerea bazei de date cu care isi pot impresiona clientii, deci nu, nu vei vedea asa ceva prea curand. Nici segmentarea pe sexe.
Se reduce cantitatea, dar se castiga calitatea ;) Degeaba ai o baza de date cu 10.000 mailuri daca targhetezi doar 10.
@marius – clientii nu sunt impresionati de dimensiunea bazei de date, ci de rezultate. in plus, faptul ca am avea 3 abonati, unul la ofertele de food, altul la ofertele de beauty si ultimul la toate ofertele – schimba cu ceva faptul ca sunt 3 abonati? :)
Buna sugestie, multumim. Nu promitem ca va fi gata maine, insa e pe lista :)
Sugestia Oanei este extraordinara, primii care vor face chestia asta vor avea cel mai mult de castigat. Aici nu este vorba de reducere a bazei de clienti, este vorba mai degraba de clienti interesati cu sanse mari de a achizitiona oferte. De asemenea si noi avem in vedere implementarea unui de sistem de abonare pe categorii.
Eu m-am abonat la un site, 123reduceri.ro si primesc un mail cu toate ofertele de la site-urile de reduceri, mai mult, mi-am setat sa primesc doar anumite oferte, fara modelare, unghii cu gel, shaorma, doar ce ma intereseaza, si nu mai primesc zeci de mailuri cu oferte inutile..
Maria, au aparut o gramada de astfel de site-uri intre timp. Mai sunt si redutti.ro si adulmec.ro si multe altele… Si toate se pare ca o duc foarte bine. :) Cand te gandesti ca anul trecut pe vremea asta era un singur site de reduceri colective si nu reusea sa invinga scepticismul…