o brătilă pe .ro

Către site-urile de reduceri colective

Nu știu ceilalți cum sunt, dar eu cu răbdarea nu stau foarte bine. Așa că după ce am tot șters mail-uri cu oferte de „modelare corporală” sau de „remodelare corporală” (că nu știu nici până acum care e diferența între acești termeni atât de la modă în ultima vreme), în așteptarea unui „altceva” care să mă facă să vreau să economisesc (pentru că asta fac aceste site-uri, nicidecum nu ne induc nevoi noi și nu ne fac să dăm banii pe tâmpenii, ci ne ajută să economisim! – hai, frate, mă lași?), am luat decizia de a economisi timp și de a mă dezabona de la newsletterele pe care le trimiteam direct în Trash.

O nouă frustrare s-a născut însă: dacă ratez vreo super ofertă la X, unde X reprezintă o nevoie actuală, deja existentă, pe care nu numai că nu m-ar deranja să o rezolv mai ieftin, dar chiar aș fi încântată de acest lucru? De exemplu, o mega reducere la benzină! Sau la adeziv pentru puzzle-uri! Sau la abonamentul RATB! Sau la naiba mai știe ce nevoie are fiecare. Dar să nu mai văd în mail shaorma la juma de preț, remodelare corporală sau silicon în buze și gene false…

Ce e trist este că ideea acestor site-uri ar fi chiar bună dacă, în loc să facă oamenii să cheltuiască mai mult, chiar ar veni în întâmpinarea unor nevoi reale și ar ajuta oamenii să economisească. Dar să ne trezim puțin la realitate, vorbim de afaceri nu de proiecte sociale.

Și totuși, tot de dragul afacerii, dragi site-uri de reduceri colective, nu vreți voi să implementați un sistem de abonare pe categorii, daca nu chiar pe cuvinte cheie? Vă spun sigur că ați recâștiga cel puțin un client.

14 CommentsLeave a comment

Leave a Reply to alin Cancel Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.