8 ore peste program pentru o cauză bună! | o brătilă pe .ro
o brătilă pe .ro

8 ore peste program pentru o cauză bună!

Pe 10 martie, în București, între 7 seara și 3 dimineața, profesioniști în comunicare vor lucra timp de opt ore, în regim de voluntariat, pentru a găsi soluții la probleme identificate de ONG-uri care au nevoie de sprijin și consiliere profesională. Sunt profesioniști în PR, advertising, webdesign, copywriting sau Social Media, oameni care, între noi fie vorba, oricum stau de obicei peste program, astfel încât orele donate sunt cu atât mai prețioase. Îndrăznesc totuși să mă întreb dacă vor reuși să ajungă toți de la ora 19:00! ^_^

Înscrierea profesioniștilor are loc în intervalul 25 ianuarie – 9 februarie, completând formularul disponibil aici. Până atunci, însă, Fundația Comunitară București, organizatorul evenimentului, caută ONG-uri, din București sau din Ilfov, care să pună profesioniștii la treabă. Înscrierea se face completând formularul de aici. Termen limită: 22 ianuarie. 

***

Proiectul 8 hours overtime for a good cause a apărut prima dată în Olanda și s-a extins la nivel internațional, evenimente de acest gen având acum loc simultan în Amsterdam, Berlin, Rio de Janeiro, New York și Cairo. Conceptul a fost adus în România în anul 2014, sub numele 8 ore peste program pentru o cauză bună, s-a desfășurat în mai multe orașe din țară, iar evenimentul de pe 10 martie reprezintă a patra ediție organizată în Capitală, de Fundația Comunitară București.

Până acum, proiectul a adunat 400 de voluntari, profesioniști în comunicare, 3200 de ore de lucru și 45 de proiecte dezvoltate pentru ONG-uri precum Teach for Romania, Special Olympics Romania, Fundația PACT, Școala de Valori sau Revista DOR. S-a lucrat la campanii de comunicare și de strângere de fonduri, la machete pentru materiale de promovare, la spoturi video, la website-uri sau la dezvoltare de brand.

Pe 10 martie, fiecare proiect va avea la bază o echipă formată din 3-5 voluntari cu expertiză, un project manager și un reprezentant al organizației beneficiare. Pentru a fi eficienți, echipele lucrează pe baza documentației pregătite din timp de organizație și structurate cu ajutorul unui mentor, expert în domeniul proiectului. Voluntarii cu expertiză vor folosi cele 8 ore pentru a soluționa tema înscrisă.

O idee fabuloasă care aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți și care ne aduce aminte că donațiile nu trebuie să fie mereu în bani și că fiecare dintre noi deține resurse valoroase care pot fi oferite acolo unde este cea mai mare nevoie de ele. De data aceasta este vorba de expertiză.

Formularul pentru ONG-uri, vă reamintesc, îl găsiți aici și trebuie completat până pe 22 ianuarie, iar cel pentru profesioniși este aici și trebuie completat până pe 9 februarie.

Liber la înscrieri! :)

About author View all posts Author website

Oana

Îndrăgostită de natură, fan DIY, pasionată de tot ce înseamnă educație, implicare și dezvoltare socială. Cred în bunătate, în zâmbet și în toleranță.
Încerc să fiu schimbarea pe care vreau să o văd în lume.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *