articol actualizat în martie 2019
—
Lista de mai jos a pornit ca urmare a unei nevoi pe care am constatat-o în cercul meu de cunoștințe. Sunt mulți traineri la început de drum și multe ONG-uri care au nevoie de spații potrivite în care să desfășoare evenimente (mai mici sau mai mari). Au nevoie de spații care, pe de-o parte, să fie accesibile din punct de vedere financiar și care, pe de altă parte, să fie primitoare, potrivite pentru evenimente în care se dorește crearea unui mediu propice învățării. De aici ideea de „user friendly” (atât pentru trainer, cât și pentru participanți) și de aici și lista de mai jos. Dacă aveți și voi sugestii de alte spații asemenea, dați de veste!
***
-
Sediul Asociației Create Yourself
Unde: Pe Bd. Corneliu Coposu nr.7 (la 5 minute de mers pe jos la M2 Piața Unirii), la bloc, la etajul 1
Capacitate: 36 mp + balcon | 16 persoane – pe scaune (în cerc sau în format „teatru”) sau la mese
Dotări: 16 scaune, 4 mese, videoproiector, sistem audio 2.1, Wi-Fi, filtru cafea și expresor, dozator apă rece/fierbinte, multifunctională, flipchart, aer condiționat
Costuri de închiriere: 150 lei / 4 ore* (ofertă valabilă în zilele de luni pană vineri), 200 lei / 6 ore, 250 lei / zi. Cafeaua și serviciile de printare nu sunt incluse în preț.
Discounturi pentru ONG-uri: da (se discută în privat).
Interval de închiriere: non-stop :)
Contact: Ștefan Lățea, 0741 010 358/ contact@cys.ro / cys.ro
***
-
Ambasada Sustenabilității în România
Unde: Într-o clădire monument istoric din perioada interbelică, pe strada Speranței nr. 49
Capacitate: grădină de vara de 200mp | sală de conferințe cu capacitate de 20 persoane în format teatru și 50 persoane standing | sală media potrivită pentru interviuri/ ședințe foto/ testimoniale media | sală de training cu capacitate de 18 persoane în format teatru și 30 persoane standing | party zone (în foto) – un spațiu cu design fusion si bar, capacitate de 30 persoane în format teatru și 70+ persoane standing.
Dotări: design fusion între interbelic și contemporan, sonorizare, bar, scaune, mese de sticlă upcycled (cu cadul din mașini vechi de cusut), mobilier outdoor, mobilier vintage, aer condiționat, flipchart, lumini dynaphos, softbox. Locul perfect pentru lansări cărți/reviste/rapoarte de sustenabilitate/proiecte, training-uri, workshop-uri, petreceri private/corporate, intalniri business, tărguri, galerie, vernisaj, photo shooting.
Costuri de închiriere: în funcție de tipul evenimentului și durată
Discounturi pentru ONG-uri: da (se discută în privat).
Interval de închiriere: non-stop :)
Contact: 0728 300 961/ contact@ambasadasustenabilitatii.ro / http://ambasadasustenabilitatii.ro/
***
SanThe Fitoceainărie
Unde: Str. Lipscani nr. 104, vis-a-vis de Centrul Vechi, în spatele Bisericii Sf. Gheorghe, colț cu Calea Moșilor nr. 62-68
Capacitate: 80 mp, max. 35 persoane
Dotări: 8 mese, 20 de scaune, 2 canapele, două saloane+separeu, pet friendly, videoproiector, flipchart, wifi, sistem audio, imprimanta, aer condiționat, peste 100 sortimente ceai, cafea, sucuri naturale
Costuri de închiriere: nu se percep, dar rezervările se fac pe baza stabilirii unei consumații minime
Discounturi pentru ONG-uri: da (se discută în privat)
Interval de închiriere: luni – duminică, 09:00 – 22:00
Contact: Dănuț Chirilă, 0724 269 218 / fitoceainarie@yahoo.ro / SanThe pe Facebook
***
***
-
Pura Vida Hub
Unde: în Centrul Vechi, la interescția străzilor Smârdan și Lipscani, pe Smârdan nr. 15
Capacitate: o sălă cu o capacitate totată de 40 de persoane
Dotări: bar, scaune, mese, videoproiector, sistem audio, microfoane, flipchart, Wi-Fi de mare viteză
Costuri de închiriere: 30 E / oră, flexibil în funcție de specificul evenimentului și durata acestuia
Discounturi pentru ONG-uri: da (se discută în privat)
Interval de închiriere: non-stop
Contact: Nicoleta Giurcă, 0786 329 136 / hub@puravidahostels.ro / http://puravidahubs.com
***
-
Good Living Bucharest
Unde: rondul Regina Maria / Parcul Carol, pe Mitropolit Nifon nr. 9
Capacitate: o sală cu mese de 3.60 m., capacitate la masă de 18 – 20 de persoane, scaune incluse. Pentru perioada de vara avem grădină dedicată cu mese și scaune pentru 20 de persoane.
Dotări: scaune, mese, acces la bucătărie complet dotată și utilată, veselă și tacâmuri, toaletă dedicata. Cazare disponibilă pentru maxim 12 persoane în aceeași locație. La cerere putem oferi imprimantă/scanner și flipchart.
Costuri de închiriere: 15-20 E / oră, flexibil în funcție de specificul evenimentului și durata acestuia
Discounturi pentru ONG-uri: da (se discută în privat)
Interval de închiriere: 09:00 – 18:00
Contact: Magda Neagu, 0729 660 614 / hello@goodlivingbucharest.com
Excelent articolul!
Mulțam, să-ți fie de folos! :) Cum ai ajuns la el, apare în sfârșit în căutări Google? :)))
Da. Apare in cautari google :) Din fericire!
Mulțumesc! :))
mina de aur
Mă bucur, Alex, să-ți fie de folos! :)
Salut!
Foarte bune si utile informatiile, sper sa-mi fie de folos. Pregatesc un eveniment corporate si aveam nevoie de un astfel de ghid prin salile Bucurestiului.
Bravo! Succes si spor in tot ce faci.
Toate cele bune,
Crinela.
Mulțumesc pentru gândurile bune, Crinela. Și eu sper să îți fie de folos. Numai bine! :)
Mulțumesc, știu locul, dar aveam impresia că este rezervat doar celor din comunitatea IRT. O să le scriu să le cer informații! :)
Mulțumim de recomandare, Alina și de întrebare, Oana. Într-adevăr primii ani a fost deschis pentru trainerii din comunitatea Training Café și IRT, mai de curând este deschis și pentru alți creatori de contexte de învățare.
Gânduri bune,
Diana
Bună, Magda! Orice spațiu e binevenit atâta timp cât este unul <>. :) Aștept detaliile, pe structura din articol, la hello@obratila.ro. :)
Foarte utile informațiile, sunt la început de drum în “lumea workshop-urilor” cu tematică hobby& craft și nu știam de unde să încep în privința spațiilor de desfășurare.
Mulțumesc pentru acest articol, spor în tot ce faci !
Toate cele bune,
Roxana
Mulțumesc și eu pentru gândurile bune! Mult succes cu atelierele! :)
Mulțumesc pentru sugestie, Adrian! :) Dacă știi pe cineva de la ei, le poți trimite articolul. Poate vor să apară și ei pe aici. :) Gânduri bune!
Ma intereseaza si pe mine pt o zi onomastica care este pe 13 octombrie! Daca imi puteti da un pret…Multumesc!
Buna! Tocmai am interactionat cu Grand Café Van Gogh. Cred ca merita actualizat. Chiria pentru cateva ore pentru o festivitate de premiere se ridica la 4000 euro. Fara catering, fara briz briz-uri. Doar chiria pentru sala. Si era vorba de o asociatie non profit care voia sa organizeze. Not that user friendly :(
Mulțumesc pentru feedback, Oana!
Ma intereseaza si pe mine o sala pentru noaptea de revelion! Daca se poate organiza si daca imi puteti da un pret… Multumesc!
Adarciza, spațiile nu sunt ale mele, eu doar le-am adunat aici la un loc. Pentru solicitări, trebuie să îi contactezi direct pe ei – ai date de contact în dreptul fiecărui spațiu. Doar ce țin să precizez că eu le-am listat în scopul închirierii pentru activități educaționale – cursuri, workshopuri – și nu știu în ce măsură e vreunul valabil pentru închiriere pentru noapte de Revelion. Spor în toate!
Am nevoie de un update te rog :)