o brătilă pe .ro

Am primit răspuns de la RATB la sesizarea de acum două zile

Acum două zile mă aflam într-un 311 și simțeam cum se scurge încet viața din mine. 40 de grade, vreo 50 de călători și nicio instalație de climatizare a aerului. Pe geamul care dădea în cabina șoferului era lipit un afiș în care era prevăzut faptul că mașina nu este dotată cu Aer Condiționat în salonul călătorilor. Un afiș scos la imprimantă, cred eu, de șoferul sătul să-i bată oamenii în geam.

Am făcut o poză în (aproape) aplauzele celorlalți călători, cu precădere ale unei doamne în vârstă care m-a rugat să pun poza pe net și m-a întrebat apoi dacă îmi cunosc cifra destinului. Patru stații mai târziu și ceva mai multe informații despre numerologie, am pus poza pe net alături de o descriere sumară a situației și îndemnul, către cine s-a mai confruntat cu așa ceva, de a face o sesizare pe site-ul RATB.

Postarea a fost modificată de două ori de-a lungul zilei, prima dată cu niște informații despre obligațiile RATB și drepturile utilizatorilor (preluate din legislație), și a doua oară cu o clarificare cu privire la motivul pentru care am menționat-o pe doamna Firea în cadrul textului și cu o referire scurtă la domnul Videanu. Forma finală e cea de mai jos:

Bineînțeles, nu doar i-am încurajat pe ceilalți ci, o dată ce am ajuns la birou, am făcut și eu o sesizare pe site-ul RATB. Aici (http://www.ratb.ro/sesizari.php) se fac și e util să notați în prealabil număr de înmatriculare al mașinii în care ați întâmpinat probleme. Vestea bună și cumva neașteptată este că RATB-ul chiar mi-a răspuns. Ba chiar mi-a răspuns pe larg, clar, civilizat și în timp record. Chapeau bas, RATB! 
Citiți și hai să ne gândim împreună: acum ce facem?
Raspuns de la RATB nr. inreg:46802/24.06.2016

Stimata doamna Oana Bratila,

 

Facem in continuare demersuri la autoritatile locale sa demareze proiectele de innoire a flotei RATB, prin achizitioanrea de vehicule prevazute cu echipamente de aer conditionat sau prin construirea de tramvaie cu aceste dotari, in cadrul Uzinei RATB.

 

Din cele 1000 de autobuze achizitionate in trecut, mai avem in circulatie aproximativ 700, dintre care 400 cu aer conditionat, 100 de autobuze dotate cu aparate de aer conditionat fiind imobilizate in autobaze, din cauza unor defectiuni sau dupa ce au fost implicate in accidente sau vandalizate.

 

Conducatorii de autobuze sunt instruiti sa ia masuri de asigurare a unui climat corespunzator in salonul de calatori, sa verifice permanent functionarea instalatiei de aer conditionat si sa anunte orice defectiune aparuta pe traseu, pentru a putea efectua la timp remedierile.

 

Este adevarat, ne confruntam si cu defectarea unora dintre aceste instalatii si cu aprovizionarea la timp cu piesele de schimb necesare, insa pe autobuzele care sunt echipate si au sistemele functionale, nu poate fi vorba decat de nerespectarea instructiunilor de serviciu.

 

De aceea, in cazul in care circulati cu un vehicul prevazut cu sistem de aer conditionat si acest sistem nu este pus in functiune, va rugam sa ne transmiteti cateva date concrete (data, numar de inmatriculare, sens de mers etc.), pentru a putea identifica respectivul autobuz si a verifica daca este vorba de o defectiune sau de un conducator auto care nu respecta instructiunile referitoare la asigurarea climatului pe timp de vara.

 

Va multumim pentru sesizare si ne cerem scuze pentru neplacerile intampinate.

***
PS: pentru curioși, cifra destinului meu este 6

 

4 CommentsLeave a comment

  • Cine dorește să se angajeze la ratb bucurești ca șofer sau conducător tramvai să aveți grijă că aia de la centrul de sănătate ratb bucurești din strada calistrat grozovici bucurești dă aviz psihologic de inapt în niște moduri abuzive.Din cauza lor(centrul de sănătate ratb bucurești) nu se va mai duce nimeni să se angajeze la ratb ca șofer sau conducător tramvai.Sa vă fie rușine centrul de sănătate ratb bucurești

    • Bună ziua. Cred că este important, pentru ca ceea ce spuneți să fie luat în vedere, să vă lăsați numele și să povestiți ce s-a întâmplat mai exact. Doar dacă doriți, desigur. Altfel, comentariul rămâne mereu o bună modalitate de a ne descărca și e și asta foarte important.

      Gânduri bune!

  • Referitor la comentariul de mai sus pe tema angajări șoferi ratb centrule de sănătate ratb bucurești nu îți mai bate joc de oameni să piardă oamenii timpul de pomană pe la cozi că timpul costă.Nu vă e rușine?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.